måndag, augusti 27, 2007

Mycket måndag

Idag känns det som mycket mer måndag än vad det har gjort på länge. Jag ville inte ens gå upp i morse utan drog mig i hela tolv minuter. Anledningen är nog att jag vet att jag har mycket att göra på jobbet idag och sådant kan få även den bäste att tappa arbetslusten. Nåja.

På tal om någonting helt annat så måste Timo Räisänens nya tredje album, Love will turn you around, vara hans bästa hittills. I alla fall om jag ska döma av det lilla jag hört. Plattans förstaspår My Valentine är grymt bra sin enkelhet till trots. Men det är ju så det är när pop är som bäst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenare!

Fick länken från Jointen som fått den från Knutsson. Spännande att se dig. Kände inte igen dig. Verkar som om det är bra med dig i alla fall. :-)

Vi märks
/Ankan

Niclas sa...

Hej hej!
Det var ju ett tag sen :)