måndag, augusti 13, 2007

Hej höst!

Semestern är slut, hösten är här eller nåt.
Jag är inte skapt för arbete. Så är det bara. Jag fungerar mycket bättre när jag får vara ledig och bara vara. Trots detta faktum så går det rätt bra att börja jobba igen men tro för den sakens skull inte att jag har gjort någon nytta på arbetet idag. Inte något som har gagnat mitt arbete i alla fall. Däremot har jag sökt ett nytt jobb som jag blev tipsad om av en kollega Får väl se hur det går med det, vet inte om jag vill ha det, det verkar läskigt att jobba på Östermalm. Nåväl.

Som den frekvente läsaren säkert har märkt så har även bloggen haft semester men nu när jag är på jobbet igen så kommer uppdateringsintervallen säkerligen att bli kortare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk inte ens tanken... : ((((((