måndag, juni 11, 2007

Rickard

Uppdateringsfrekvensen av bloggen är för närvarande löjligt låg. Detta har väl sin förklaring i att det inte är så mycket annat än Rickard som rör sig i mitt huvud just nu. Vem är då Rickard undrar vän av ordning. Han har nämnts lite hastigt i en del tidigare inlägg men då med namn som strössel och snutten. I vilket fall som helst så är han sedan ett litet tag tillbaka min partner (det finns till och med papper på det hos polisen) eller pojkvän låter kanske lite modernare. Man skulle rent av kunna vara lite vågad och kalla honom för sambo med tanke på att han den senaste månaden har sovit hos mig alla nätter utom två. Utan att behöva skriva ett alltför självutlämnande inlägg om Rickard och mina känslor och tankar om oss och om relationer i största allmänhet kan jag bara istället säga att jag är kär och det känns fantastiskt. Nu är det bara en AC som saknas.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår inte varför du vill ha PO (Adm.Chef) när du har Richard?

Till Richard: http://www.marikarlos.se/franskbulldog/index.htm