måndag, maj 28, 2007

Klassfest

För ett par dagar sedan fick jag ett telefonsamtal från en gammal klasskamrat från grundskolan. Eftersom det i dagarna är 20 år sedan vi slutade nian tyckte han att det var läge att ha en klassfest som han nu försökte få till stånd. Han hade redan fått tag på de flesta i klassen och många kunde det föreslagna datumet, så även jag. Om knappt tre veckor kommer jag alltså att åka på något som egentligen är ett enda stort beteendevetenskapligt experiment men oavsett det så ser jag fram emot det. Nu gäller det bara att hitta på något bra att berätta om sig själv...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men var du inte på en reunion alldeles nyss. Oj, tiden går fort... : /

Anonym sa...

"Men jag vill inte gå på återträff och återträffa dig." - Säkert!

Jag får rysningar av obehag när den här typen av tillställningar dyker upp (vilket de i och för sig turligt nog inte gjort för mig, än så länge). Det ringer obehagliga texter med nödrim ihopsatta av Tomas Ledin i min skalle. Hua! Ge oss en recension vännen. Detaljerad. Lova det. Jag är rädd. Puss!